Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
17. juni 2017 - 14:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Annoncer i venstre side og i toppen

(erstatter https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1017821)

Jeg har en side, lavet i Wordpress, som snart skal i luften: www.vi-vi.dk/oversigten-over-regnskabsprogrammerne. Den skal erstatte www.liste002.datakons.dk

Der mangler imidlertid annoncer til venstre for tabellen og øverst til højre. Det er blot logos og logos med tekst ligesom på datakons-listen. Jeg vil også gerne lægge ud med det samme startbillede som på datakons-listen, men noget skal flyttes over.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
21. juni 2017 - 07:01 #1
Hej

der skal laves en ny "sideskabelon", der giver dig en fuld header samt en venstre sidebar der under.

Derefter er sidebaren et nyt widget område, hvor du tilføjer dine logoer og vælger kun at vise dem på pågældende side.

"keine Hexerei nur Behändigkeit"
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
21. juni 2017 - 13:14 #2
Hej PooMik. Du får liige points'ene, får sådan vil jeg gøre.