Avatar billede michelle-lindberg Praktikant
17. juni 2017 - 17:13 Der er 8 kommentarer

CS:GO ekspert søges

Hejsa..
Min kære søn på 12 år spiller cs:go. Men efter nogle online kampe i weekenden kan han pludselig ikke komme på den officielle server mere. Han er ikke blevet bandet, så det er ikke der problemet ligger. Vi har forsøgt alt hvad vi kunne finde på inden for vores kompetencer.
Når han forsøger at komme på en online kamp skriver den helt konkret "var ikke i stand til at nå nogen officielle servere" og "matchmaking mislykkedes - kunne ikke forbinde til kampen".

Hvad skal jeg gøre? Håber virkelig der sidder en venlig sjæl der kan hjælpe os.

Vh Michelle
Avatar billede Little Helper Seniormester
17. juni 2017 - 22:31 #1
Luk Steam helt, Gå ind i jobliste og luk steam her også (Har du Windows 10 Hold windows tast inde mens du trykker bogstav X) Og her vælg Jobliste, Når den åbner vælg Flere Oplysninger og i listen afslutter du ALT der hedder Steam.

Bagefter åbner du Steam som Administrator og mens Steam køre går du ind i Commando promt (Skriv CMD i søgning og vælg den.)

Inde i Commando Promt skriver du disse linjer ind en efter en og husk at klik ENTER for hver. Bemærk der er mellemrum mellem hvergang du skriver ipconfig ellers får du fejlmeddelelse

ipconfig /release"

ipconfig /renew"

ipconfig /flushdns

Når alle 3 er skrevet ind lukker du bare Commando Promt igen og du kan nu prøve at gå på en server. Virker dette ikke giv besked.

Mvh
Avatar billede Little Helper Seniormester
17. juni 2017 - 22:38 #2
Og nu du er inde i Commando Promt så indsæt denne efter du ahr skrevet de 3 andre igen husk at tryk ENTER når linjen er skrevet.

bcdedit.exe /set {current} nx AlwaysOn

Mvh
Avatar billede michelle-lindberg Praktikant
17. juni 2017 - 23:15 #3
Det virker ikke og den sidste linie stod der at vi var nægtet adgang. ???

Ved snart ikke hvad vi skal stille op.
Avatar billede HSP Praktikant
25. juni 2017 - 20:44 #4
Hej michelle-lindberg

Har du fundet en løsning? Jeg har samme problem. Har prøvet overstående samt slette Steam mm for at installere det igen. Har også skiftet user. Intet virker.
Nogle som kan hjælpe?
Avatar billede michelle-lindberg Praktikant
27. juni 2017 - 11:47 #5
Det virker heller ikke her.
Avatar billede HSP Praktikant
27. juni 2017 - 21:08 #6
Hey
Tjek din Anti virus program. Hvis den har blokeret for CS GO vil du få overstående fejl.
Luk Steam og CS GO.
Prøv evt at slå Antivirus programmet fra (kan normalt sættes til en tidsbegrænset periode).
Start CS GO.

Hvis det virke som skal I rette Anti vírus programmet til at accepterer CS GO sender data.
Der ligger enkelte YouTube video på nettet.
Det virkede for mig
Avatar billede PeterJJ Novice
07. juli 2017 - 15:24 #7
Der er rigtig mange som har oplevet dette problem. Typisk er det din firewall som blokere trafikken så hvis du har gjort som nævnt i første kommentar er det nok som HSP siger. En anden nyttig ting er at højreklik på spillet inde i steam tryk egenskaber, find fanebladet lokale filer og tryk på verificere integritet af spil filer. Steam skulle så gå i gang med at kontrollere at alle spilfilerne er der og de er opdateret.
Avatar billede michelle-lindberg Praktikant
07. juli 2017 - 23:06 #8
Jeg har slettet vores virus program macafee eller hvad det nu hedder. Og nu virker spillet igen. Så nu skal jeg så bare have det installeret igen og finde ud af om det kan blive. Har snakket med en it tekniker ved vores support ved Elgiganten og de kendte til problemet så det ar deres råd.