Avatar billede Pansen Praktikant
17. juni 2017 - 23:10 Der er 3 kommentarer

Notes på anden iphone

Hej

Jeg har nogle vigtige notes som er låst med kode og adgangskode. Koden kan jeg i midlertidig  ikke huske og har nu fået en android.
Mit spørgsmål er så, kan jeg låne en iPhone og tilgå mine låste notes fra den med mit fingeraftryk? Jeg har prøvet og ligge mkn icloud ind men den vil ikke vise mine notes.
Avatar billede INK Ekspert
18. juni 2017 - 00:18 #1
Hvis du har husket at synkronisere dine noter med iCloud, så vil du med dit AppleID og adgangskode kunne læse dem i en browser på iCloud.com.
Avatar billede Pansen Praktikant
18. juni 2017 - 01:12 #2
Ja men problemet er den ene låste note den har jeg ikke koden til. Kun fingeraftryk, så jeg ved ikke om man på en ny enhed kan registrere sit fingeraftryk igen og tilgå den.
Avatar billede INK Ekspert
18. juni 2017 - 08:55 #3
Beklager, men det har jeg ikke erfaring med. Det gemte stikord var altså ikke nok til at trigge din hukommelse. Der er ikke andet at gøre end forsøge, jeg gætter på det kan lade sig gøre. Lad os høre resultatet.