Avatar billede knud_jensen Praktikant
18. juni 2017 - 15:46 Der er 2 kommentarer

chromecast2

Hej alle.

Jeg sidder og føler mig som den største tumpe i byen. Har haft en Chromecast2 liggende et års tid, og ville så installere i dag. Jeg troede det var let, og det var det da også i begyndelsen. Har endda fundet flere videos på Youtube.com og klart jeg får konfigurationsbilledet frem på skærmen. Nå så skal jeg hente app'en, for her kommer det til at knibe. Jeg har søgt og finder intet der minder om chromecast eller chromecast 2. På youtube-videon siger gutten, at den, app'en altså, har man downloaded i forvejen. Det er mig umuligt at finde et sted hvor den er. Nogen der kan sende et link?

Mange tak siger jeg, sådan lidt på forhånd.

Mvh

Knud
Avatar billede knud_jensen Praktikant
18. juni 2017 - 16:31 #1
Jeg har fundet ud af det.... ellers tak for hjælpen
Avatar billede Slater Ekspert
18. juni 2017 - 17:36 #2
Og hvis andre skulle finde denne tråd med samme spørgsmål, så er det flyttet til den app der hedder Google Home nu.