Avatar billede PHA Novice
19. juni 2017 - 10:45 Der er 3 kommentarer

Hvordan får jeg min webside pænere i wordpress

Hej

Jeg har arbejdet med wordpress i lang tid efterhånden. Men delen hvor det har noget med design at gøre, volder mig stadig problemer.
Jeg vil stadig gerne bruge det samme tema, se det her https://tankpenge.dk
Men hvordan får jeg det til at se pænere og mere professionelt ud.
Jeg hører gerne jeres ideer og tips til hvad jeg kan gøre.
Hilsen Per
Avatar billede stjans Guru
19. juni 2017 - 11:21 #1
Mjah - der er alt for meget på forsiden (efter men mening).

Brug "læs mere" noget mere - farvelæg baggrunden og gør brug af fliser.

Bryd symmetrien :-)
Avatar billede PHA Novice
19. juni 2017 - 12:26 #2
Okay tak for tipset ;-)
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
21. juni 2017 - 07:34 #3
Hej

Der er ikke nogen grund til at skifte tema, hvis du blot har nogle enkelte design ændringer i tankerne.

Dette kan gøres via et "Child theme" og CSS.

For at kunne vejlede dig korrekt, er du nød til at være mere specifik, omkring dine ønsker ...