Avatar billede ZB88 Praktikant
20. juni 2017 - 14:54 Der er 4 kommentarer

Outlook - deling af kalender

Hej Alle,

Jeg vil gerne dele min kalender med andre gennem min outlook-mail. Jeg er med på hvordan dette gøres, men problemet er at selve ikonet "del kalender" ikke kan trykkes på - den er simpelthen ikke aktiv.. .. Er ret frustreret, så håber at der er nogen som gider at hjælpe..

Takker på forhånd :)
Avatar billede kurtba Ekspert
21. juni 2017 - 00:40 #1
Nu kommer det jo an på, om du er på en exchange konto eller ej.
Du kan læse lidt om metoder her
https://support.office.com/da-dk/article/Dele-en-Outlook-kalender-med-andre-personer-353ed2c1-3ec5-449d-8c73-6931a0adab88
Avatar billede ZB88 Praktikant
21. juni 2017 - 08:33 #2
Hej,

Hvor kan jeg se om det er en exchange konto? Det eneste jeg umiddelbart kan se, er at versionen er Microsoft office home and business 2013...
Avatar billede kurtba Ekspert
22. juni 2017 - 00:32 #3
Exchange konto er noget man bruger i firmaer, og det er så firmaets it-afdeling, som opsætter og styrer opsætningen.
Så det lyder som om, at det er outlook hos dig selv, og dermed uden exchange.
Exchange bruges typisk når man skal styre mange mail konti internt. Sætter dem i grupper osv.
Avatar billede ZB88 Praktikant
26. juni 2017 - 08:52 #4
Hej igen,
Når jeg går ind under indstillinger, så kan jeg se under "aktive programmer", at microsoft exhange er en af dem..Betyder det, at jeg har et exchange konto?