Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
21. juni 2017 - 12:45 Der er 3 kommentarer

Fryse kolonner og række med fornuftig header ved scrol

Jeg har en tabel her: www.vi-vi.dk/oversigten-over-regnskabssystemerne. Hvordan får jeg den til at fryse kolonnen til venstre, og evt. en kolonne mere? Hvordan fryser jeg headers fornuft? Headers fryser i Firefox, men ikke fornuftigt. De fryses slet ikke i Google.
Desuden er zoom frygtelig, så det vil bare være krydr., hvis du får det med.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. juni 2017 - 07:56 #1
...dit link giver en "Error 404 : Page not found!".
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. juni 2017 - 07:58 #2
Punktum til sidst skal blot erstattes med et forward slash.
Der fryses hverken kolonner eller rækker i Chrome.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
22. juni 2017 - 11:12 #3
Ja, ups. Nej, det er jo det, der er problemet. Jeg er nu kommet dértil, at det skyldes noget kode, som kører i starten. Der loades vistnok noget jQuery. Jeg er ikke haj, så hvordan kommer jeg hen til det kode, som kører i starten?