Avatar billede MichaelNørager Praktikant
24. juni 2017 - 13:45 Der er 1 kommentar

Looking for a tutor or someone that is willing to help me with a program that needs to be made in Visual Studio

I have a program that I need to make for an exam that is based around a tennis tournament. However my programming skills are not that great so I am looking for a long term-ish tutor or teacher that could help me with this. I have a list of specifications for the program and it needs to be written in visual studio. I am more than willing to pay for this of course.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. juni 2017 - 18:52 #1
og bagefter søger du job på basis af de karakterer, du har? Moralsk karakter - jeg ville ikke ansætte dig, men den der hjalp.