Avatar billede Dorthe Jensen Praktikant
24. juni 2017 - 15:16 Der er 7 kommentarer

Bluetooth mus pludselig stoppet med at virke?

Hej,
Håber nogen kan hjælpe mig!
Jeg har sådan en bluetooth mus til min computer, som jeg har brugt uden problemer en måneds tid. Men idag da jeg tændte computeren virkede musen pludselig ikke. Jeg har prøvet at slette musen, genstarte computeren og starte forfra med at installere musen, men inde i bluetooth indstillingen bliver computeren bare ved med at søge efter enheder, uden at finde nogen. Nogen der har et bud på hvordan det kan være?
Avatar billede INK Ekspert
24. juni 2017 - 16:25 #1
Er der strøm på musen? Har du trykket på parring mens du søger?
Avatar billede Dorthe Jensen Praktikant
24. juni 2017 - 19:02 #2
Ja til begge :)
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2017 - 20:17 #3
Mener du med installerer at du har installeret en driver? Hvad hedder musen?
Prøv Windows flaget+X under Enhedshåndtering, at se hvad der står under Mus og andre pegeredskaber.
Avatar billede Dorthe Jensen Praktikant
24. juni 2017 - 22:40 #4
Ja, har installeret noget software til musen, den er fra Logitech :) er nået frem til at det må være Bluetooth på computeren som ikke virker længere, da musen virker fint på andre computere.

Har også prøvet om den kan finde min telefon på Bluetooth, men det vil den heller ikke, computeren bliver bare ved at søge uden at finde nogen enheder..
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2017 - 00:45 #5
Jeg formoder at du har SetPoint? Det er der musen skal aktiveres.
Man skal åbne SetPoint og trykke på Unifyring. Når den kører skal man tænde og slukke for musen.
På min Logitech er man nød til at bruge en anden mus, for at starte op i SetPoint.
Ret dårligt fra Logitech, men det er der ikke noget at gøre ved. Se billedet.
https://billedeupload.dk/?v=X0QJ4.jpg
Avatar billede Dorthe Jensen Praktikant
25. juni 2017 - 00:59 #6
Ja lige nøjagtig! Det med at men behøver en ekstra mus, gør mig ikke så meget da det er en bærbar. Men det har virket fint for mig i en måned nu, og pludselig idag virker det så ikke længere...
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2017 - 02:39 #7
Jeg kan så ikke lige se, hvor  problemet ligger. Der er nogle forslag på nettet.
https://www.drivereasy.com/knowledge/how-to-fix-your-logitech-wireless-mouse-stops-working/