Avatar billede hans01 Forsker
25. juni 2017 - 08:24 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Lidt kritik ville være rart..

Jeg har arbejdet på denne side et stykke tid http://www.osted-lageropbevaring.dk/

Jeg ville høre om der var nogen der gad give min noget feedback på den?
Avatar billede stjo83 Novice
25. juni 2017 - 09:06 #1
Umiddelbart fandt jeg kun en (lille ting) som jeg ville lave anderledes!...

3. nederst, der har du en sektion med nogle firkanter (modals) - og den ene af dem, den med placeringen... Den ville jeg flytte ned, så den lå som en full-width sektion lige over kontaktinfo. Og så bruge pladsen på et andet key-point for Osted Lager :-)

Jeg er selv netop igang med et site, hvor jeg har lavet det som jeg mener :-)

http://skarnager.korfitz.com/index.html

Du kan se map-sektionen lige over "contact"... Det er lavet med javascript

Men ellers synes jeg det ser fint ud!

Mvh Stefan
Avatar billede hans01 Forsker
25. juni 2017 - 09:27 #2
Hej Stefan, tak for tipset, det er måske nok en god ide at lægge det som en google map sektion..

Fin side du er igang med.. hav en god søndag
Avatar billede stjo83 Novice
25. juni 2017 - 09:38 #3
Tak i lige måde :-)
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2017 - 13:06 #4
Rigtig fin og overskuelig side, synes I har disponeret fin med pladsen og luften, så det er til at overskue og få den information man har brug for.

Der er lidt for meget der fader ind og bevæger sig for min smag, kan godt lide det ved ikoner, men når knapperne også gør det bliver det bare for meget :)

Det store baggrundsbillede skal man gøre noget ved, det er noget kedeligt at se på og teksten går flere steder i et med baggrunden så det er svært at læse, jeg ved godt at det er sådan lagerfaciliteterne nok ser ud, men nedenfor ved de 6 små billeder er det meget mere professionelt og det er synd at det store billede man ser først ikke har samme kvalitet.

De fire billeder I bruger til at vise "størrelser" på lagerrummene, dem ville jeg lave til vektor grafik og have liggende som SVG istedet, de PNG filer der bruges nu bliver hakkede i kanten og det er synd når resten står skarpt.

Overlay med vilkår passer ikke skide godt ind til resten og luk krydset er ikke rigtig alignet til boksen, så den står lidt underligt i hjørnet.
Priser & kontakt os scroller et sted på siden, man kunne overveje at have betingelserne liggende i en boks der folder ud når man klikke hen til den, så den egentlig er skjult ellers, eller ned til der hvor man kan downloade vilkår og betingelser, giver det mening?

Når man trykker på bestil depotrum knappen, bliver man taget ned til download vilkår og betingelser det giver ikke rigtig mening, for man kan jo ikke bestille via den PDF, ved godt det er fordi indholdet man burde komme til er nederst på siden og den derved ikke kan scrolle længere ned, men det er den tekst og knap der kommer i fokus, det bør man gøre noget ved.
Avatar billede hans01 Forsker
27. juni 2017 - 08:43 #5
Hej spacemaninc

tak for en god analyse, jeg går i gang med jeres forslag..
Avatar billede eyvind Seniormester
29. juni 2017 - 19:59 #6
I starten generes teksten " LAGEROPBEVARING PRIVATE OG ERHVERV" lidt af loftslamperne.

I bunden af siden.
Det er muligt, at jeg tager fejlaf denne:
"Bestil dit opmagasinering idag!"
Mit forslag:
Bestil din opmagasinering idag!

Ellers flot og rolig side.
Avatar billede PureStyle Praktikant
30. juni 2017 - 15:47 #7
Hej !
Flot side, og ikke meget at komme efter.
Der er dog flere stave- og slåfejl. Desuden er mange af ordene skrevet i to ord i stedet for et ord. Her er et par eksempler:

video overvåget,  temperatur reguleret, transport vogne - alle er sammensatte ord og skal derfor skrives i et ord.

Jeg kan ikke finde et faneblad "Om Osted Lager/fakta om Osted Lager". Det er vigtigt at beskrive firmaets og dets medarbejdere - hvem er vi/jeg,målsætning m.m. Kunderne vil vide, hvem det er de handler med.

Til sidst vil jeg nævne, at jeg synes dit logo er lidt for lille i.f.h. det store baggrundsbillede.

Held og lykke med projektet.
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
28. juli 2017 - 07:15 #8
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin