Avatar billede pwn Forsker
25. juni 2017 - 22:11 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Outlook i baglås...

En Win10 PC med Office 2010 incl. Outlook. Pludselig virker Outlook ikke.

Under Oplysninger står der i rød ramme "Opgradering i gang, postkassen bliver i øjeblikket optimeret ... og en del mere. Under endnu en rødrandet anbefaling med knap til Opgrader Outlook Connector. Der sker blot intet ved tryk på knappen, men jeg har downloadet denne connector andet steds fra, men det hjælper ikke.

Sender jeg en mail dukker den ikke op i sendt og bliver heller ikke sendt. der i mod dukker en fejl meddelelse op når man trykker på send/modtag: Ikke implementeret.

Jeg har ikke licensnøglen til Officepakken mere (boksen væk), men kan jeg evt. læse dem et sted i programmet så jeg kan geninstalere? Eller er der en vej ud så jeg kan indtaste kontooplysningern på ny (jeg kan ikke tilføje en konto eller åbne Kontoindstillinger)?
Avatar billede INK Ekspert
25. juni 2017 - 22:26 #1
Med Jelly Bean key finder, kan du finde licensnummeret for Office 2010
https://www.magicaljellybean.com/keyfinder/

Inden du går i gang med en re-installation, kunne du prøve en reparation.
I kontrolpanel - Programmer og Funktioner markerer du Office 2010, højreklikker og vælger reparér.
Avatar billede INK Ekspert
25. juni 2017 - 22:28 #2
Med licensnummeret kan du downloade en frisk version af office 2010 fra Microsoft.
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/office
Avatar billede 450025 Ekspert
26. juni 2017 - 02:48 #3
Man har oftest flere valg her i livet kutt ut Office 2010, gå på Ebay skaff deg Word 2016 da får du et hel nytt konsept fra Microsoft med nøkkel å alt til odel å eie for 1 Pc
og pris du kan lever med, så kvitter du deg med Outlook den er der bare problemer med. Har du Win 10 så får du en langt bedre hverdag lykke til.

Arne.
Avatar billede pwn Forsker
26. juni 2017 - 08:56 #4
Fantastisk, det fungere r:-)
Tak for hjælpen INK.

mvh
Paul
Avatar billede ptj_11 Forsker
26. juni 2017 - 13:08 #5
PWN. Nu du er godt i gang, så følg lnk´s råd om Jelly Bean Keyfinder. Så har du din installationsnøgle til en anden gang. Næste gang der opstår fejl, har du ingen garanti, for at du kan hente den ud.
/ptj_11
Avatar billede 450025 Ekspert
26. juni 2017 - 14:00 #6
Helt korrekt Tråstarter der skal oftest komme dem rette ting fra en Forsker her er nemlig PWN inne på det rette, ta vare på ting eks din nøkkel ++ og det har vi Rike muligheter for i dag, en ekstern Hardisk? Billig også, sjekk Ebay?
Skyen treng jeg nevne mer nei men spør om du ikke vet?
I morgen er dataen din svart å hva da? Win 10 er kjempe Bra og blir bedre, har du hørt om Blåskjerm dette oppstår ofte i disse dage med dem nye oppdateringer, dette er ikke ment som kretikk for Win 10 tvert om men vi Brukere er ikke helt modne enda, Sorry ok dette er ikke emne her nå det er Outlook.

Du hadde problemer med Outlook det er du ikke alene om, flere sliter med denne, men nå er du i mål Gratulere og det kan du Takke INK Ekspert for, nå ville jeg ha du skulle gå et stykke videre, vi skriv 2017 tiden bare løper den, og Word 2016 vil du eie det er en rimelig kostnad for deg gjør som jeg sa og følg med i tiden sjekk på Ebay og ikke bare hør på en gammal Rev som det er fakta.

På Ebay får du alt du trenger flott skriveprogram Xl og mere til godt nok til 1 maskin, Original vare, Nøkkel, det språk du ønsker også, du må ha microsoftkonto men det har du vel.
Jeg har 3 stk hatt det i 6 mdr og dekker alt du har behov for.
Og så skaffer du deg et Seriøst Epost program Outlook 2010 er historie, jeg bruker Gmail men trengs ikke ta dette,  lytt til INK Ekspert dette har han greie på det vet jeg, og for deg følg med tiden, og fortsatt ha en fin dag og lytt til det PWN skriv også.

Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
26. juni 2017 - 23:46 #7
Sorry  ptj_11. Brukte feil navn det hender man gjør feil sa Bakeren tok betalt for 2 Brød i stedet for et.
Arne.