Avatar billede Hjælp18 Novice
27. juni 2017 - 12:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sidetal i indholdsfortegnelse rykker ved opdatering

Hej alle,

Jeg har et problem som er ved at drive mig til vanvid.
I indholdsfortegnelsen når jeg opdatere alt rykker sidetal ved overskrifter på niveau 1 ind imod venstre.
Hvis jeg så trækker i tabulator tilbage sker det samme næste gang jeg opdatere.
De øvrige overskrifter bliver hvor de skal.
Kan nogen hjælpe? Jeg skal aflevere dokumentet snarest.

På forhånd mange tak!
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
27. juni 2017 - 13:11 #1
Du skal ændre definitionen af typografien "Indholdsfortegnelse 1" ("TOC 1" hvis engelsk version af Word), så tabulaorplaceringen i typografien er, som den skal være. Det er den typografi, der styrer, hvordan overskrifter på niveau 1 vises i indholdsfortegnelsen.

Se mit svar #1 i denne tråd:
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/937785
Avatar billede Hjælp18 Novice
27. juni 2017 - 15:05 #2
Tusind tak! Jeg er SÅ lykkelig!
Igen mange tusinde tak!