Avatar billede perclaus Mester
27. juni 2017 - 15:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Facebook problemer

Hej
Jeg håber sørme at nogen kan hjælpe med det her. Jeg blev pludselige smidt af Facebook, og kan så ikke logge ind igen. Har prøvet at nulstille og bruge ny adgangskode med samme resultat. Når jeg prøver, får jeg en advarsel og skal downloade en scanner (jeg har taget et screenshot).
Det samme skete for ca. 14 dage siden, og da klikkede jeg på ovennævnte, med resultat at det hele frøs efter et par min. Det lykkedes mig så at få nulstillet computeren, og så var der ingen problemer før nu. Så nu klikker jeg ikke på det igen.
Avatar billede Mikael Ekspert
27. juni 2017 - 15:14 #1
Har du prøvet at logge ind fra en anden computer ?? Evt fra en mobil ???
Avatar billede perclaus Mester
27. juni 2017 - 15:29 #2
Ja, mobilen er der ingen problem.
Avatar billede tanjaoue Juniormester
27. juni 2017 - 20:28 #3
prøv at skifte dit password på mobilen, også logge på facebook igen på compueteren med dit nye password.
Evt tryk F5 for lige at opdatere siden (måske der er noget gammelt der hænger)
Eller hold powerknappen inde i 45 sek (så nulstiller din cuputer cachen, hvis der ligger noget forkert lagret)
og sidste prøv at nulstille din browser, clear cachen. :)
Avatar billede perclaus Mester
28. juni 2017 - 06:52 #4
Alt det har jeg prøvet uden held. Jeg er mere bekymret for det vindue der dukker op hver gang jeg vil logge på, som jeg nævnte i mit spørgsmål.
Avatar billede Mikael Ekspert
28. juni 2017 - 07:33 #5
Du har ret sikkert fået "noget snavs" på din computer. ???

Jeg har aldrig oplevet, at Facebook sender en sådan advarsel ud. Men jeg har tidligere prøvet at blive udelukket fra min google, da de havde registeret "snavs" på min computer.. Dog vedlagde de ikke et "link" til en scanner.

Men der VAR snavs på min computer. Og en "sej en".. Som trods virusprogram på min ikke havde registeret.

Jeg måtte ud i en søgning på nettet efter et egnet program, som (med hiv og sving) fik fjernet snavset. Men brug IKKE den scanner som du "anbefales"

Så HAR du et effektivt virusprogram på din computer ?? Og hvis. Er det så opdateret ?
Avatar billede perclaus Mester
29. juni 2017 - 10:55 #6
Hej, undskyld det sene svar, jeg fik ikke nogen medd. om at der var svar til mig.
Men jeg har endelig fået det løst. Jeg hentede Malwarebytes og kørte en fuld scanning, genstartede PC og vupti, jeg kunne logge på FB.
Avatar billede Mikael Ekspert
29. juni 2017 - 11:09 #7
Altså HAVDE du fået snavs ??? ;)