Avatar billede eastdk Novice
29. juni 2017 - 00:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flash Player crasher Windows 10

Hej.
Jeg spiller Forge of Empires som benytter Adobe Flash Player. I perioder crasher Windows 10 efter et stykke tid. Den lukker som om man tog strømmen. Den skal nogen gange genstartes både 4 og 5 gange før den når op og indlæse Windows påny.
Jeg plejer at kunne ty til min bærbare og spille færdig der men nu er den også begyndt at crashe.
Er der nogen der har en god ide ?
Avatar billede INK Ekspert
29. juni 2017 - 03:08 #1
Avatar billede poko1 Ekspert
29. juni 2017 - 07:59 #2
Hvilken Browser bruger du til spillet? Jeg har kun Flash Player slået til Internet Explorer og ikke i Edge og her virker det.
Avatar billede eastdk Novice
29. juni 2017 - 12:13 #3
Jeg bruger normalt Google Chrome eller IE. Fra en medspiller blev jeg opfordret til at prøve Mozilla så den kører jeg med lige nu, men de crasher alle.
Edge kommer jeg aldrig til at bruge :-)
Avatar billede eastdk Novice
29. juni 2017 - 21:53 #4
Hej.
Da jeg begyndte at søge om problemet stødte jeg på et 5 år gammelt svar på lidt det samme. Svaret var at gøre processor køleren ren da man mente det var computeren der lukkede ned på grund af varme.
Det har faktisk vist sig at være løsningen.
7 - 9 - 13 :-)
Tak for jeres interesse. Håber løsningen holder.