Avatar billede Jannickhess Professor
05. juli 2017 - 17:24 Der er 4 kommentarer

Iphone kabel kan ikke genkendes uanset hvilket kabel der benyttes

Min bærbare computer er en HP Pavilion, model ab092no

Jeg ved godt at der er flere ting at jeg spørger om på samme tid, da jeg ikke mere har nogle pc eksperter som jeg kender der lige er her i området hvor jeg nu bor

Jeg har prøvet at fjerne usb driveren og derefter genstarte computeren, men det hjælper ikke, da der udfor, driveren er en gul advarselstrekant, så noget siger mig at det er et driverproblem, men har tjekket driveren og forsøgt at opdatere driveren, men der står at det er den sidste nye der er, hvad skal jeg gøre ved det?

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juli 2017 - 18:56 #1
prøv at sætte den til i et af de andre stik - og lad det sidde i mindst 30 sekunder, før du tester næste stik. Hold øje med (nederst til højre) om windows leder efter enheder (i så fald - vent længere)
Avatar billede Jannickhess Professor
05. juli 2017 - 19:12 #2
Der er intet der virker, jeg har prøvet med alle iphone ledningerne

Men det virker på andre computere, men da jeg jo har backup på denne her via itunes, så vil jeg jo meget gerne bruge den samme computer

er der andre ideer du eller andre kan komme med?
Avatar billede claes57 Ekspert
05. juli 2017 - 19:27 #3
Med ledninger, så mener du USB-stik på pc? Du skal prøve alle USB-porte på pc.
Avatar billede INK Ekspert
05. juli 2017 - 19:48 #4
Anvender du uoriginale ledninger kan det være problemet.
Backup (sikkerhedskopi) bør i vore dage være til iCloud i skyen, dvs. via wifi.