Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
08. juli 2017 - 12:22 Der er 7 kommentarer

usb modem

Jeg prøver at installere et usb modem fra Telenor som har virket, men som pludselig ikke fungerer mere, pc'en kører med windows10 og er ajour med opgraderinger, jeg kan ikke se det som et drev i denne pc, men prøver jeg med en usb nøgle kan jeg se nøglen, jeg har prøvet at sætte modemmet i en anden pc med windows 10, og der dukker det op som et drev, hvad kan problemet skyldes?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. juli 2017 - 12:26 #1
Bliver den lokaliseret i diskhåndtering evt uden drevbogstav?
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
08. juli 2017 - 12:30 #2
Det har jeg ikke prøvet, hvis den gør, hvad gør jeg så?
Avatar billede poko1 Ekspert
08. juli 2017 - 19:42 #3
For at kontrollere om den kan ses på din pc så tryk på Windows tasten + X så kan du i venstre side vælge Enhedshåndtering se om den dukker op her og at der ikke er nogle anmærkninger!
https://billedeupload.dk/images/kTS2.png
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
08. juli 2017 - 20:30 #4
Jeg kan se den i enhedshåndtering, og at denne enhed virker korrekt, jeg kan høre en lyd når jeg sætter den i usb, men den vises ikke på proceslinjen, og heller ikke i denne pc, men når jeg sætter den i en anden pc med windows 10 er der ingen problemer
Avatar billede poko1 Ekspert
08. juli 2017 - 21:13 #5
Den skulle også gerne vises ude til højre som et internet ikon som hvis du trykker på giver mulighed for at oprette forbindelse til Internettet!

https://billedeupload.dk/images/oFsRT.png
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
09. juli 2017 - 10:49 #6
Den vises desværre ikke ude til højre, da det virkede kom der også et telenor ikon på skærmen hvor man kunne indtaste pinkode, det kommer ikke mere.
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
09. juli 2017 - 16:23 #7
Jeg takker for svarene, og afslutter mit indlæg, jeg prøvede at installere på en anden pc, det kunne jeg godt, men modemmet kan ikke ringe ud, så jeg tror det er defekt.