Avatar billede mwahl Praktikant
14. juli 2017 - 09:40 Der er 1 kommentar

Spotlight Search problemer i iOS 10

Når jeg bruger spotlight search på min iphone er den holdt op med at vise resultater fra Kontakter trods det faktum at "Kontakter" er slået til i Indstillinger->Generelt->Spotlight Search.
Jeg har prøvet at disable kontakter i indstillinger og enablet dem igen men uden resultat. Restart & reboot af telefonen har heller ikke gjort nogen forskel.

Yderligere viser min telefon heller ikke resultater fra apps, så kan ikke søge på hvilke apps jeg har på telefonen mere (dette er også slået til i settings).
Ret irriterende da spotlight search derfor nu kun søger lidt på nettet og Wiki.

Nogen der har et tip til at fikse det??
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. juli 2017 - 09:58 #1
Forsøgt nogle af disse "tricks": https://discussions.apple.com/thread/7222364?start=0&tstart=0

de nævner google account, cloud sync og lign.