Avatar billede JNC Seniormester
14. juli 2017 - 13:40 Der er 5 kommentarer

microsoft office starter virker ikke

Hej
Jeg har en HP maskine hvor office startpakke (word og Excel) var installeret fra start, i 2010.
Det er kun "prøve versioner så det er ikke alle funktioner i programmerne jeg har tilgængelige.

Jeg køre stadig Windows 7 home premium. efter dårligere erfaring med forsøg på opgradering til 2010.

Nå men når jeg vil starte fx. excel , siger den ms starter er holdt op med at fungere.
jeg har forsøgt simpel fejlrep. uden virkning, nu har jeg forsøgt gendan tidligere version uden held.

Når jeg nu vil åbne starter den med at starte men den åbner aldrig programmet.

MS suport siger de ikke kan gøre noget uden produkt-nøgle som jeg ikke har fordi det er præ-installeret ?

Nogen gode ideer ?
Ved i hvad jeg skal gøre !!!
Avatar billede INK Ekspert
14. juli 2017 - 14:09 #1
Har ikke prøvet, men hvad med denne
http://www.alt-til-windows.dk/?MicrosoftOffice2010StarterEdition/Kontor-Skrivebord/Programmer/1355
Her kan du downloade en ny gratis version ifølge beskrivelsen?
Avatar billede 450025 Ekspert
14. juli 2017 - 16:54 #2
JNC.
En tanke å prøve dette jeg har den selv, gå på Ebay og søk på denne.
Microsoft Office 2016 Professional Plus Product Licence key code for Windows
Jeg har den selv er ikke dyr heller, du vil vel ha Dansk ok jeg valgte Norsk.
Helt utmerket.

Men den INK anbefaler er jo gratis da, vurder selv rimeligere får du det ikke.
Arne
Avatar billede steenaa54 Juniormester
14. juli 2017 - 21:36 #3
En anden mulighed. Med programmet keyfinder kan du finde produktnøglen på officepakken. https://www.magicaljellybean.com/keyfinder
Avatar billede 450025 Ekspert
15. juli 2017 - 03:41 #4
JNC
Kom gjerne tilbake og fortell oss hva du kom frem til. kanskje andre også har dette problem du har som du har.
Eller er problemet ikke løst? Da er du velkommen igjen.

Arne.
Avatar billede JNC Seniormester
01. august 2017 - 07:58 #5
Sorry
Det blev sommerferie :)
Jeg prøver forslag af i dag :)