Avatar billede hejsa1234 Praktikant
15. juli 2017 - 01:39 Der er 2 kommentarer

MIN COMPUTER STYRE SIG SELV.

Hej
Jeg har i nogle dage oplevet at min computer gør ting af sig selv, fx nogle gange åbnes der faner op som jeg slet ikke har trykket på. Når jeg ser videoer så trykker den pause eller spoler frem og tilbage af sig selv, det er meget mærkeligt. Jeg har scanned den for viruser flere gange uden at finde noget, så har jeg tjekket min jobliste for at se om der er noget mistænkeligt men jeg kan ikke rigtig finde noget, jeg har endda nulstillet hele computeren og ændret min kode, men det fortsætter. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, er der nogle da kan bruge min computer fra et andet sted? er den hacket?
Håber der er nogle der kan hjælpe mig for jeg er ret bange.
Tak på forhånd:)
Avatar billede poko1 Ekspert
15. juli 2017 - 06:42 #1
Er din Computer en bærbar eller en stationær Hvis stationær så prøv dit tastatur eller om det kunne være musen hvor noget hænger Hvis bærbar se om MousePad er deaktiveret?
Avatar billede hejsa1234 Praktikant
15. juli 2017 - 13:28 #2
Det er en bærbar, og det prøver jeg lige tak!