Avatar billede joergengedved Novice
16. juli 2017 - 10:48 Der er 4 kommentarer

Forstyrrende lyd

Næsten uanset hvilket program jeg åbner, så kommer billedet fint frem på skærmen. Men samtidig kommer lyden fra et andet program, jeg har haft åbnet flere gange i går. Det er en instruktionsvideo fra youtube, der omhandler montering af tagpap. Det betyder bl.a. at jeg risikerer at modtage lyden  samtidig fra såvel fra det nye program jeg åbner som lyden fra omtalte youtube video. Jeg vil være glad for hjælp især hvis formuleringen vil være forståelig for en bruger på lavniveau. Jeg har haft pc lukkket ned og åbnet igen, men det var resultatløst
Avatar billede joergengedved Novice
16. juli 2017 - 11:10 #1
Jeg bør nok tilføje, at jeg kører windows 10
Avatar billede joergengedved Novice
16. juli 2017 - 12:11 #2
Jeg har netop kørt en diskoprydning (om det er klogt eller uklogt, ved jeg ikke). Det betyder, at lyden fra omtalte youtube video er forsvundet. Til gengæld kører der nu en lyd fra en engelsktalende mand afvekslende  efterfulgt af et længere musikindslag Jeg er ikke i stand til at identificere hvorfra lyden stammer..
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2017 - 12:33 #3
det tyder på at dit lydkort, afspiller stumper af en gammel buffer. og det er måske en win10 fejl der gør det.

du skal prøve at opdatere din lydkort driver!
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2017 - 12:34 #4
og rens din browsercache med ccleaner!
https://www.piriform.com/ccleaner/download

først! herefter ny lydkort driver, koldstart (hiv strøm ud af væggen)