Avatar billede bas Forsker
17. juli 2017 - 23:48 Der er 2 kommentarer

icloud mail på Huawei Y5

Hej
Hvorfor virker en icloud konto mon pludseligt ikke i mail app'en
på en Huawei Y5 ? Det har fungeret fint i et par år, men nu kan der
ikke logges ind. Der kan fint logges på apple/icloud via hjemmesiden.
På telefonen står der at imap/smtp tjenesten kan være deaktiveret.
Jeg ved ikke, hvad der menes med det.
Ville man alternativt kunne bruge icloud via Gmail?
Avatar billede bas Forsker
18. juli 2017 - 00:10 #1
Måske er det noget med to-faktor login:
https://discussions.apple.com/thread/7986012?start=0&tstart=0
Avatar billede bas Forsker
19. juli 2017 - 00:36 #2
Aktivering af tofaktorgodkendelse og oprettelse
af app-specifik adgangskode har løst problemet. :-)