Avatar billede oeglen Juniormester
18. juli 2017 - 13:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejlmeddelelse i outlook ved send af emails

Jeg bliver sindssyg. Får denne meddelelse når jeg prøver at sende mails:

Send testmail: Serveren understøtter ikke den krypteringstype, du har angivet for forbindelsen. Prøv at ændre krypteringsmetoden. Kontakt administratoren af mailserveren eller internetudbyderen for at få yderligere hjælp.

Jeg kører Win 10 burger office 2010 og outlook.
TDC er internet udbyder.
Og email er gennem ONE.COM
Kan nogen hjælpe....
Avatar billede INK Ekspert
18. juli 2017 - 13:36 #1
Det lyder som om du har en fejl i mailopsætning. Følg denne beskrivelse og bemærk indstillinger for portnumre og kryptering:
https://www.one.com/da/support/guide/mail/opsaetning-i-microsoft-outlook-2010
Avatar billede oeglen Juniormester
18. juli 2017 - 16:53 #2
Tusind tak INK...Perfekt.