Avatar billede arne_v Ekspert
23. juli 2017 - 05:19 Der er 11 kommentarer

Gamle spørgsmål

Dette er ikke et spørgsmål bare en kuriøs notits.

Jeg har lige fået accepteret svar til et spørgsmål.

Et svar som jeg lavede for 13 år siden.

:-)
Avatar billede 220661 Ekspert
23. juli 2017 - 07:50 #1
Nå så er eksperten jo bagud kompatibel ;-) :-D
Avatar billede INK Ekspert
23. juli 2017 - 10:00 #2
Bedre sent end aldrig.
Jeg kan godt være lidt irriteret over spørgere, der ikke gider (glemmer?) at melde tilbage. Måske skulle der være en mulighed for at lukke en tråd uden svar, så er den undskyldning væk.
Nå men vi deltager vel fordi vi synes det er sjovt. ;-)
God søndag.
Avatar billede INK Ekspert
23. juli 2017 - 11:50 #3
Jeg ser nu, at arne_v har været med i ca. 15 år og har kommenteret ca. 131.000 gange. Det er imponerende - godt gået. Du fortjener en plads i Hall of Fame. Formoder tallet er korrekt, selv om det lyder voldsomt: 131.705 / 365 / 15 = 24 kommentarer pr. dag!
Avatar billede 220661 Ekspert
23. juli 2017 - 12:30 #4
Ja han har været meget aktiv for Eksperten. Havde ved omlægningen til den nye eksperten ca 1,1 million point. Mener nr 2 lå på omkring det halve.
Avatar billede Janne1956 Novice
24. juli 2017 - 12:15 #5
Problemet 'gamle spørgsmål' er ikke kun relevent for jer gamle brugere. I går fandt jeg en tråd omhandlende Stone's Webwriter. Et program jeg mistede, da min PC stod af sidste år. En administrator af Eksperten havde for et år siden været så venlig at lægge pågrammet på Dropbox men selvfølgelig virkede linket ikke.
Jeg spurgte i den tråd, om han ville lægge det på Dropbox igen men nu kommer det mærkelige: jeg kan ikke finde tråden. Jeg har søgt på Stone's Webwriter, men intet kommer frem.
Jeg ved hvordan man laver et html-dokument og gemmer det i Wordpad, men Stone's Webwriter var jeg fortrolig med og jeg savner programmet. Som I kan se af mit profilnavn er jeg ikke helt ny i gårde :)
Avatar billede INK Ekspert
24. juli 2017 - 12:55 #6
Jeg fandt følgende link
https://stones-webwriter.softwareandgames.com/download#cuerpo_cabecera

Det er helt uden afprøvning og garanti!
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. juli 2017 - 13:31 #7
Avatar billede Janne1956 Novice
25. juli 2017 - 11:10 #8
Tak, Ink, men den indeholder uønskede pup-filer. Downloadede og scannede med antivirus, som jeg altid gør ... æv altså :)
Avatar billede Janne1956 Novice
25. juli 2017 - 11:10 #9
Tak også til dig, Michael :)
Avatar billede falster Ekspert
02. januar 2018 - 23:38 #10
Hvis Stone's WW stadig eftersøges.

Denne - version 4.1.1.9 - ser ud til at være ren.

Fra https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1021045:

https://ulozto.net/!i1GYHcjj/webwri4-exe
Avatar billede falster Ekspert
02. januar 2018 - 23:42 #11
... og et kolon for meget i spm.-linket

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1021045