Avatar billede ErikHg Ekspert
23. juli 2017 - 21:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjerne og installere apps på Samsung J5 6

Hej. Jeg har for ikke så længe siden købt en nye Samsung J5 6.
Jeg har fået lagt Adblock Browser ind. Dette var en fejl, men vil gerne have lagt Adblock Plus ind på mobilen, da de sk*** reklamer der ustandselig popper op irriterer mig grænseløst. Jeg har AdBlockPlus installeret på både min stationære og min bærbare (begge med Win 7) men mangler som sagt bare mobilen. Kan nogle hjælpe mig med at få fjernet Adblock Browser og installere Adblock PLus, vil  jeg være meget taknemmelig.
Min tidligere mobil var ligeledes en Samsung, den hed J5, og på den virkede Adblock Plus perfekt. Nu er mobiler ikke lige min stærke side, men der er sikkert nogen på eksperten der ved noget.

Mvh.
ErikHg
Avatar billede INK Ekspert
23. juli 2017 - 22:23 #1
Forstår ikke helt spørgsmålet. Kan du ikke bare afinstallere?
Gå i indstillinger - applikationer (eller apps) - Apps manager (eller noget lignende).
Her kan du disable eller afinstallere.
Derefter App Store eller Google Play og installer det nye program.
Men måske har jeg helt misforstået problemet?
Avatar billede INK Ekspert
23. juli 2017 - 22:35 #2
Ved ikke helt om dette er manualen til netop din telefon, men læs side 43 og frem om installation mv.
http://downloadcenter.samsung.com/content/UM/201604/20160405193047818/SM-J510_UM_EU_Marshmallow_Eng_D04_160405.pdf
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. juli 2017 - 23:54 #3
Jeg takker for hjælpen. Det lykkedes mig at tæmme "dyret".
Jeg må indrømme at jeg ikke rigtig er dus med mobiler.
De kan så meget, at det ind imellem virker mere forvirrende end godt er.