Avatar billede kristianbac Praktikant
24. juli 2017 - 14:00 Der er 9 kommentarer

Facebook profil har været lukket i en uge!!

Hej Eksperten.
Jeg har nu i en uge ikke haft mugelighed for at logge på min facebook-profil. Hver gang jeg prøver at logge ind på min mobil siger den at "Facebook er nede med vedligeholdes så prøv igen om et par timer".
Når jeg så prøver at gå ind på Facebooks hjemmeside på computeren så siger den bare at "Denne sider virker ikke(HTTP ERROR 500)".
Er jeg måske blevet hacket??
Håber i kan hjælpe mig.

Kh Kristian
24. juli 2017 - 14:09 #1
Den fejl du henviser til, er en ret common server fejl.

Ift. til almindelig helpdesk support, prøv følgende trin først og fremmest:

OPDATER DRIVERS !
1. Slet din browsers cookies, historik, temp filer osv.    -> hvis det ikke virker;

2. Prøv med en anden browser - udelukkelsesmetoden!

3. Prøv fra en anden computer for at udelukke computerrelaterede problemer.

Hvis intet af ovenstående virker, så prøv at skriv igen.

Held og lykke.
Avatar billede 450025 Ekspert
24. juli 2017 - 15:48 #2
Gratulere altid koselig med ferie, og tenk så slipp du alle likes også, og uten Fesbook kan du nyte ditt Privat liv.
Ta med deg teleplanken gå en tur i skog og mark det gjør jeg, vert uten Fesbook i 6 mdr og livet er herlig å leva. Velkommen etter. Og lykke til.
Arne.
24. juli 2017 - 16:02 #3
#2: haha, fin betragtning! Jeg har aldrig brugt Facebook - og jeg kommer aldrig til det. Har mit privatliv for kært!
Avatar billede 450025 Ekspert
24. juli 2017 - 16:41 #4
Herlig da er vi 2, husk der er 92% som er hekta, resten er på Computerworld jeg hadde 120 slike venner Fesbook det kogte av likes og tull, alle er borte nu, jeg stengte den, Reklame også da brukte jeg Adblook.

Hadde 25 SkypeVenner dem ble hekta dem også på Fesbook nu har jeg bare 1 å han kan så lite computer at han er borte han også har ikke hørt fra han på 6 mdr,

Så nu har jeg bare Computerworld dem skal jeg ta vare på for dem er jo ikke på Fesboo tror jeg.
Det er så godt og høre andres mening også. Og smil til det skjulte Camera.
Takk.  Arne.
Avatar billede kristianbac Praktikant
24. juli 2017 - 22:06 #5
Der er intet det virker af dine 4 metoder
24. juli 2017 - 22:08 #6
Har du også prøvet at logge ind fra en anden computer?

Hvis intet af ovenstående virker, så vil jeg anbefale dig at få fat i Facebooks support, før jeg kaster dig ud i et langt, indviklet forløb som ingenlunde er garanteret at virke!

Du er ikke blevet bannet/blacklisted af facebook by any chance? :-)

Bruger du proxy/VPN når du logger på? Hvis ja, så prøv at disable dette først!
25. juli 2017 - 15:21 #7
hej kan se i snakker om facebook fejl 500

har måske løsninger hvis ikke kan jeg ikke hjælpe

#1HAR DU PRØVET DISKOPRYDNING PÅ PC

Igennem tiden akkumuleres der skrammel filer fra normal web-surfing og brug af computer. Hvis dette skrammel ikke lejlighedsvist bliver renset ud, kan det forårsage at Facebook reagerer langsomt eller giver en 500 fejl, muligvis på grund af fil konflikter eller en overbelastet harddisk. Oprydning af disse midlertidige filer med Diskoprydning kan måske ikke kun løse din 500 fejl, men kan også dramatisk forbedre ydelsen på din PC.
Avatar billede 450025 Ekspert
25. juli 2017 - 16:01 #8
Ja og så kan han lære seg å bruke CCleaner den er helt gratis et utrolig fint program det. fjerner midertidige filer sletter programm han ikke trenger mer en ren Gave det.

Arne.
25. juli 2017 - 22:09 #9
#7: I modsætning til hvad jeg skrev i #1 formoder jeg! :-)