Avatar billede MotMil Praktikant
24. juli 2017 - 16:16 Der er 3 kommentarer

Hjælp!

Hej.

Min 3 år gamle Samsung pc's undermenu er ikke til at kunne trykke på.

Jeg har gjort alt hvad jeg kunne for at få den til at virke. Men uden held :(

Jeg håber i kan hjælpe.          På forhånd tak :)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. juli 2017 - 16:30 #1
Hej og velkommen til.
Lidt mere info om hvilket Windows system computeren kører og hvor lang tid du har haft problemet.

Har du forsøgt en systemgendannelse til før problem opstod, eller er det ikke en mulighed?
Avatar billede MotMil Praktikant
25. juli 2017 - 07:49 #2
Tak

-

Min pc kører på Windows 10.

Problemet har stået på i 1 måned, og der er ikke mulighed for systemgendannelse.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. juli 2017 - 15:49 #3
Og problemet er så ikke at den kører tablet tilstand?
Hvis du trykker på handlings center kan du se dette. Det er skærmen nederst til højre hjørne i taskbar.