Avatar billede Steen Seniormester
25. juli 2017 - 00:39 Der er 2 kommentarer

Popup gemmer sig

Når et program i Windows 10 skal vise popup boks, f.eks ved kopiering, så er disse bokse begyndt at Gemme sig.

Hvis jeg f.eks åbner Stifinder for at kopiere en mappe, så er popup boksen der viser hvor lang selve kopieringen er altid blevet vist i Front, men er nu gemt, bag stifinder, så at jeg skal ned i  Værktøjslinjen og klikke for at få den vist i Front

Hvordan får jeg ændret, så at alle popup boksen starter med at blive vist i front ?

Se billede:
http://imgur.com/a/zCpDe
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2017 - 04:05 #1
kontrolpanel/mappeindstillinger
Avatar billede Steen Seniormester
25. juli 2017 - 09:37 #2
sidwave : Windows 10 har ikke et ikon længere der hedder "Mappeindstillinger" - har du lidt mere info ?