26. juli 2017 - 16:54 Der er 10 kommentarer

ER MEGET I TVIVL OMKRING CONPUTER TIL MANGE PENGE... VÆR SØD AT HJÆLP

HEJ ALLE SAMMEN, HAR VIRKELIG BRUG FOR JERES HJÆLP
Har kigget på meget på 2 bærbar da jeg skal til at i 9. Klasse og vidre på gym og måske Uni.
Så, computeren skal kunne holde strøm nok.
Skal kunne holde i mange år
Have meget plads.
Være god selvfølgelig
Og helst ikke mega stor.
Har også kigge på razer blade men der er bare ikke forsigring hvis den går i stykker.
Skulle man tage chancen og købe razer blade eller holde sig til de 2 andre??? Hjælp

Link til begge
https://www.computersalg.dk/i/3334578/dell-inspiron-15-7567-gaming-core?gclid=EAIaIQobChMIlOrQm5en1QIVRYwZCh17XgqWEAQYAiABEgJnufD_BwE&gclsrc=aw.ds

https://www.mm-vision.dk/visiongaming/Vision-G-Series-G7560-Gaming-baerbar

https://www.razerzone.com/Gaming-System/Razer-Blade-B5/p/RZ09-01952E33-R3U1
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. juli 2017 - 17:50 #1
Når du kigger på razer blade, lyder det til du har en plan om den også skal bruges til gaming ?

Hvis dette er korrekt, så vil mit personlige indspark altid være:
Stationær til gaming.
Bærbar til arbejde / skole etc.

En bærbar kommer "næsten aldrig" i nærheden af en rigtig gamer.
Så i stedet for at kaste 20K efter noget som "måske" er en gamer, så brug 20K på at købe en god stationær og en bærbar.
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2017 - 17:56 #2
MSI laver gode gamere
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juli 2017 - 20:43 #3
Som privat bruger - køb for maks 5000kr og skift lidt oftere. Ingen ved, hvad der sker på pc-fronten om 2-3 år.
Avatar billede por1 Seniormester
26. juli 2017 - 23:00 #4
vision pc, stabile pcere, har haft min i 3 år, uden problemer.
https://www.mm-vision.dk/visiongaming/computer/vision-gaming
Avatar billede posten Ekspert
27. juli 2017 - 07:10 #5
husk lige de pc'er fra mmvision er UDEN obratørsystem så der skal købes feks. en windows 10 med licens til for min. 700 kr
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. juli 2017 - 08:22 #6
Hmm... de to første maskiner er med GTX1050 og RazorBlade med GTX1060, så alle tre bæller strøm som om det var gratis - så til skole vil det være en rigtig dårlig ide.

Som #1 er inde på, vil det nok give mere mening at vælge f.eks. en Lenovo X1 til arbejdet og en stationær i mellemklassen til at game på.
27. juli 2017 - 16:36 #8
Det skal jo bare være en god pc som skal kunne holde strøm .
Det behøver jo ikke være en vild gamer pc.. bare man kan spille lidt spil på den
Har selv hørt at razer blade er en god arbejds bærbar
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. juli 2017 - 16:52 #9
Bare man kan spille lidt spil på den.
Tror samtlige bærbare kan trække minestryger og 7-kabale, så du kan vælge frit. :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
27. juli 2017 - 21:24 #10
Alle tre du har kig på her sigter til 3D-tunge spil og vil derfor trække urimeligt meget strøm grundet grafikkortene - det er der ikke noget trylleri ved. At du så også kan arbejde på dem... hum... men lange batteritider, nej.

Kigger du på noget med lang batteritid, der også er holdbart, slank og kan bestille noget, så koster det - det lader sig bare ikke gøre i en gamer-spand.