Avatar billede Jannickhess Professor
29. juli 2017 - 17:02 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Freya clint / tilslutte via USB til iPhone

Jeg har problemer med at kunne tilslutte min iPhone se
Til Freya clint

Det er uanset hvilken en af dem

Jeg har så prøvet med en vens iPhone
Og det fungere heller ikke

Hvad kan problemet være?

Da det er via en Freud clint app
At de skal tilsluttes

Så man kan styre dem via appen
Avatar billede INK Ekspert
29. juli 2017 - 17:28 #1
Freya Clint højttalere findes i 2 udgaver. Én med Bluetooth tilslutning og én med Airplay tilslutning. Hvilken model har du?
Hvis Bluetooth, så skal du slå Bluetooth til under indstillinger. Derefter skal du parre iPhone med højttalerne. Det kan gøres uden app.
Hvis airplay skal du blot afspille og vælge Airplayenheden.
Avatar billede poko1 Ekspert
29. juli 2017 - 17:49 #2
Hvorfor fortsætter du ikke i det første link???
Avatar billede Jannickhess Professor
30. juli 2017 - 18:30 #3
Poko1

fordi jeg flere udfordringer der skal løses, jeg plejer at have "eksperter" lige ved hånden.
Avatar billede Jannickhess Professor
30. juli 2017 - 18:36 #4
Tak Ink
fordi at du spørger, jeg har en med bluetooth.
Der er strøm i usb udgangen da jeg har prøvet at tilslutte en samsung mobil, men da det ikke er sådan en jeg selv har.

Og en anden en der har en iphone også godt nok en iphone 6.
begge kan ikke tilsluttes til begge freya clint.

Da jeg gerne vil vil benytte appèn som skulle gøre det nemmere at tilslutte fremover, hvis altså det virkede.

Jeg har da kunne tilslutte den tidligere, via bluetooth

Hvad kan der evt. være galt da der står info om hvordan man skal gøre når man åbner appén.
Avatar billede INK Ekspert
30. juli 2017 - 18:37 #5
Hej Jannick, har du svar på #1?
Avatar billede INK Ekspert
30. juli 2017 - 18:40 #6
Jeg har ikke kunnet finde en app i App-store. Hvad hedder appen?
Avatar billede Jannickhess Professor
30. juli 2017 - 20:07 #7
Hej igen Ink

appén hedder Asgard by clint

Men da jeg ikke kan få den tilslutettet via kabel til usb indgangen, så ved jeg ikke hvordan at jeg kommer videre. ?

Så lige en video på youtube dog på engelsk,.
Avatar billede INK Ekspert
30. juli 2017 - 20:21 #8
Umiddelbart ser det ud som om denne app kun er for wifi højttalere og ikke Bluetooth modellen. Har du nogen dokumentation for at det skulle virke med dine højttalere?

Når du slår Bluetooth til på din iPhone og søger efter bluetooth enheder, dukker dine højttalere så op? Hvad sker?
Avatar billede Jannickhess Professor
30. juli 2017 - 20:39 #9
Ja det har du ret i, det har jeg ikke lige bemærket,
jeg troede lige at freya clint kun var til bluetooth brug, der fik jeg overset noget,

Så usb indgangen bagpå er åbenbart kun til brug af opladning af andre enheder, end lige iphone,

Tak for at du lige nævnte dette :-)
Avatar billede store-morten Ekspert
30. juli 2017 - 22:22 #10
FREYA Bluetooth højttaler
https://clintdigital.com/collections/freya-bluetooth-speakers/products/freya-bluetooth-speaker

Video guides til opsætning af FREYA Bluetooth kan findes her...
Brugervejledning kan findes her...(før 2017 versioner)
EU Declaration of conformity.
Brugervejledning kan findes her...(2017 versioner)

FREYA Wi-Fi højttaler
https://clintdigital.com/collections/freya-wireless-hi-fi-speakers/products/freya-wi-fi-speaker

Video guides til opsætning af FREYA, kan findes her...
Asgard Tips & Tricks guide til Wi-Fi setup...
Brugervejledning kan findes her...
EU Declaration of conformity.
Vores Clint App kan hestes her:
Avatar billede Jannickhess Professor
01. august 2017 - 11:15 #11
Tak skal du ha Store-morten

Jeg læser det igennem,
Avatar billede Jannickhess Professor
21. august 2017 - 15:29 #12
Det viser sig at det ikke er helt den samme Clint den jeg har
min er styrret af Blootuch
og ikke via wifi

Så jeg kan ikke bruge den app til noget alligevel :-(