Avatar billede jcr18 Professor
30. juli 2017 - 21:27 Der er 8 kommentarer

afløser til office 2010 access

Jeg ønsker at skippe mit office 2010 til fordel for Libreoffice. Desværre har jeg et meget vigtig program liggende som er bygget op i access (mbd-fil) så jeg er i tvivl om der findes et andet program som kan åbne denne type filer?
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. juli 2017 - 21:38 #1
Der er måske lidt hjælp at hente i dette link:

https://discussions.apple.com/thread/3443371?tstart=0
Avatar billede jcr18 Professor
30. juli 2017 - 21:52 #2
Uh det var tæt på at det virkede. Jeg får desværre denne her fejl når jeg forsøger at åbne mit special program. http://peecee.dk/upload/view/468353
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. juli 2017 - 21:57 #3
Jeg har Norton Internet Security installeret, og der popper beskeden "Skadeligt Websted blokkeret" når jeg klikker på linket du har sat ind. Så det vil nok være bedst ikke at klikke på det.
Avatar billede jcr18 Professor
30. juli 2017 - 22:02 #4
Jeg tester det lige via mit kaspersky internet security program og ser hvad den siger.
Avatar billede jcr18 Professor
30. juli 2017 - 22:06 #5
Den fandt ingen ting og normal er der aldrig problemer med peecee.dk
Avatar billede jcr18 Professor
30. juli 2017 - 22:12 #6
Fejlen jeg får lyder i retning af: der er en syntaksfejl fordi der mangler en operator osv. Det ved jeg ikke hvad betyder.
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. juli 2017 - 22:53 #7
Jeg ved ikke om det indsatte link kan hjælpe din videre men prøv alligevel:

http://forum.komputer.dk/forum/din-pc/emne/syntaksfejl/
Avatar billede jcr18 Professor
30. juli 2017 - 23:20 #8
Jeg takker foreløbig og prøver at arbejde videre med dit første link.