Avatar billede ErikHg Ekspert
08. august 2017 - 16:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Afinstallation af Office 2010 Proffesional kikser.

Jeg er løbet ind i et irriterende problem vedr. afinstallation af Office 2010.
Jeg have nogle problemer med udseendet i Outlook, og ville derfor af- og derefter geninstallere Office 2010. Det skulle jeg ikke have gjort, fandt jeg ud af bagefter. Jeg kørte en gendannelse men programmet lader sig hverken af- eller geninstallere :-(
Måske har en eller anden en løsning, der kan hjælpe mig ud af dette morads.
Avatar billede INK Ekspert
08. august 2017 - 17:01 #1
Har du prøvet denne uninstaller?
Er almindeligvis ret effektiv

http://www.iobit.com/en/advanceduninstaller.php
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. august 2017 - 17:10 #2
For god ordens skyld glemte jeg at nævne at det er Windows 7 64-bit er er installeret og at det er en stationær.
Jeg prøver linket, og krydser fingre.
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. august 2017 - 18:43 #3
Hej Ink
Jeg prøvede linket, men programmet lod sig ikke afinsatallere :-(
Jeg prøvede en gendannelse, desværre ligeledes uden succes.
Jeg lagde installations DVD´en i og da vinduet poppede op stod der flere valgmuligheder.
Jeg valgte afinstaller, og så lykkedes det. Efter geninstallation kører det igen som det skal. Jeg klokkede i det, men så har jeg lært det.
Jeg takker for hjælpen under alle omstændigheder  :-).