Avatar billede Findahl Praktikant
08. august 2017 - 20:38 Der er 1 kommentar

Begrænsning af filstørrelse til download i Google Drev

Hej

Vi står og skal downloade 2 mapper med billeder i Google Drev.

I mappen i Google Drev kan vi se at der er 321 billeder. Når vi i Google Drev højreklikker på mappen, vælger "Download", står der at 321 filer bliver zippet.

Herefter downloades filen til vores Mac - og mystisk nok fylder den præcis 1GB. Efter endt overførsel kan vi gå direkte ind i "Overførsler" og åbne mappen. Der ligger kun 102 billeder og mappen fylder 1 GB.

Hvad kan vi gøre for at få downloaded alle filer i mappen og er der en 1GB-grænse i Google Drev?

Håber I kan hjælpe os :-)

Venlig hilsen

Mark
Avatar billede INK Ekspert
08. august 2017 - 22:40 #1
Forstår at der ikke er installeret Google Drev på din Mac, for så ville de jo allerede ligge der ;-)

Hvorfor ikke bare vælge ca. 90 billeder ad gangen og så tage det i 4 omgange?