Avatar billede Sofia Praktikant
09. august 2017 - 00:21 Der er 3 kommentarer

Computers skærm

I går aftes, da jeg rørte på min computers skærm blev den pludselig grå/sort, og i hjørnet er der streg over skærm, som har en blå/lilla farve? Jeg har haft computer i ca. Et år? Nogen der ved hvad jeg kan gøre???

Ps. Jeg er ikke nogen computer-ekspert overhovedet :)

Tusind tak på forhånd!! :)
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. august 2017 - 10:16 #1
Er der tale om en bærbar eller en stationær?
Hvis det er en stationær, kan der måske være tale om skærmkablet der evt. sidder løst, eller måske er defekt.
Avatar billede Sofia Praktikant
09. august 2017 - 14:22 #2
Det er en bærbar :)
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. august 2017 - 17:16 #3
Det lyder ikke så godt :-(
Fik du trykke hård på skærmen? En sådan skærm er jo ikke lavet af almindelig glas, så det er begrænset hvad den kan tåle.