Avatar billede Malte.s Novice
09. august 2017 - 10:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

No bootable device?

Hej her i går aftes spildte jeg te ned i min Acer bærbar og nu siger den " No bootable device" hvad skal jeg gøre
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2017 - 10:29 #1
hardisk du ikke ? ellers kan de se den bios
Avatar billede Malte.s Novice
09. august 2017 - 11:25 #2
Jeg kan ikke trykke på noget kun på sluk og tænd. Nogle gange så ligner den tænder men så fryser skærmen.
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2017 - 11:27 #3
kan du ikke komme ind i bios
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
09. august 2017 - 12:45 #4
@Malte.s:

Hiv strømstikket ud.
Fjern batteriet.
Læg den til tørre med tastaturet nedad i et døgn eller mere, alt efter hvor meget te du spildte.
Hvis du er heldig, kommer den op at køre igen.
Ellers er den død pga. kortslutning. Te er strømførende.
Du må ikke tilslutte strøm/batteri igen før den er helt knastør!

Held og lykke.
Avatar billede Malte.s Novice
09. august 2017 - 14:20 #5
Jeg er ikke så god til bærbare men er det noget jeg kan høre selv ved hjælp af yt eller skal jeg få en der har forstand på sådan noget til at se på det