09. august 2017 - 17:46 Der er 2 kommentarer

data recovery

Hej Eksperter
Har en ekstern harddisk der lå lidt backup på da jeg skulle ligge nyt styresystem på pc. Windows 10. Jeg have et image liggende som jeg lagde over på den samme hd og foretog installationen den vej da det er nogle år siden de stoppede med gratis opgradering. Efter installationen var hd overskrevet kun med windows filer. jeg har forsøgt diverse recovery prg. uden succes er data tabt
Avatar billede buttwipe Juniormester
09. august 2017 - 20:14 #1
Data kan ikke genskabes, hvis de er overskrevet.
Avatar billede ErikHg Ekspert
09. august 2017 - 20:31 #2
Det er bare møgærgerligt - har selv prøvet det - men jeg har sat et link ind til et firma det måske kan ordne det. Nu ved jeg ikke hvor vigtige de overskrevne filer er for dig, men det koster naturligvis noget, hvis et sådant firma skal ordne det.

https://computer112.dk/pc-hjaelp/datagendannelse-data-recovery/?gclid=EAIaIQobChMI9cWR5-PK1QIV6LXtCh1HyQ1LEAAYASAAEgLByPD_BwE