Avatar billede sirwilliam Praktikant
10. august 2017 - 11:29 Der er 3 kommentarer

Billig bærbar der skal kunne trække spil

Hej,

Søger en erstatning til min gamle stationære computer (ca. 7 år) gammel og den forbindelse vil jeg gerne prøve en bærbar. Der har ikke været nogen opgraderinger til den og den har fungeret ok, men den dør for mange gange til at jeg rigtig gider bruge den mere.

Bruger til dels min computer til spil, men kun i perioder og ikke noget hardcore særligt ikke efter problemerne opstod. Men kører WoT med ca. 45-60 fps.

Søger jeg bærbare computere til spil (Gamer bærbare) er prisen afsinding høj og det virker også som om, at de måske er lige lovlig kraftige i forhold til hvilken spil jeg spiller.

De spil jeg spiller er
- Civilisation VI
- Total War spillene (nyeste version jeg har er Warhammer)
- World of Tanks/Warships
- UFO Enemy Unknown 2

Har ikke nogen planer om, at skulle få behov for nyere spil end det.

Så hvad skal jeg kigge efter i min søgen, hvilket grafikkort vil være ok til at spillene flyder uden problemer.

Og med tanke på, at min "gamle" stationære computer fra 2010, kan trække alle ovenstående spil uden problemer, tænkte jeg at det ikke er nødvendigt med det nyeste og vildeste grafikkort.

Og vil gerne undgå at skulle betale dyre domme for den, så helst under 5.000 kr.. Men jo billigere, jo bedre.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. august 2017 - 17:07 #1
7 år gammel computer siger du. Hvis du ikke har gjort noget ved den indvendigt på alle disse år er den meget  beskidt indvendigt, og varmeproblem kan være dit problem med den. Jeg er ikke selv gamer, så anbefale en bærbar til det du skal bruge den til vil jeg lade andre vurdere.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. august 2017 - 20:43 #2
hopper af tråden her.
Avatar billede sirwilliam Praktikant
13. august 2017 - 21:05 #3
Selv om den er 7 år, så har jeg passet og plejet den, fjernet siden for at reducere varme.

Har bare problemer mef Blue Screen of death, så varsom med at spille