Avatar billede Pernille Praktikant
12. august 2017 - 10:43 Der er 7 kommentarer

Overføre musik til Iphone uden Itunes

Hvordan kan jeg overføre musik fra min PC til min Phone 6S, når mit firma ikke tillader (og blokere) at der installeres Itunes på min PC?
Avatar billede Richard Thune Forsker
12. august 2017 - 12:15 #1
Så må du sansynligvis heller ikke have musik på den.
Du kan ikke overføre musik uden et program, f.eks.WALTR 2 fra Softorino.com som alternativ til iTunes.
Men det vil sikkert også være blokeret.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. august 2017 - 14:15 #2
spotify abonnement?
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2017 - 14:32 #3
Avatar billede Pernille Praktikant
12. august 2017 - 18:07 #4
Tak for svar :-)
Jeg må ikke installere nogle programmer - det er kun IT afdelingen, der må det. Jeg må dog gerne have filer på min telefon. Den musik jeg ønsker at overføre, er fra CD'ere, hvor jeg har lagt .wma filerne fra cd'en over på PC'en. Herfra vil jeg gerne overføre dem til min Iphone.
Avatar billede claes57 Ekspert
12. august 2017 - 19:11 #5
jeg ville så vælge en lille android tlf til privat brug, og have fri/min egen/private musik på den.
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2017 - 19:34 #6
så kan man ikke så skal du prøve og sette det over på Google drive
Avatar billede Pernille Praktikant
13. august 2017 - 08:41 #7
Det viser sig at en kombination af jeres svar gav pote :-)
- Jeg ripper cd'en via Windows media player og gemmer filerne på pc'en.
- Herefter flytter jeg dem til OneDrive, så jeg nu både har adgang til filerne via en pc og min telefon, hvor jeg har OneDrive app'en installeret.
- Jeg opdager (på pc'en), at OneDrive gerne vil afspille sine filer via microsofts side: Groove (https://www.microsoft.com/da-dk/store/music/groove-music-pass/0005).
- I min telefon downloader jeg herefter app'en Groove, hvor det viser sig, at jeg nu kan afspille min musik fra cd'erne. Der står at jeg har 14 dage gratis, men jeg kan ikke finde ud af hvad det koster.
Jeg følger op på denne tråd om 14 dage og fortæller om det koster noget at fortsætte med at spille musik fra OneDrive eller om det kun er, hvis jeg vil streame den musik, de har lagt ud.
Tak for hjælpen.