13. august 2017 - 07:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Computeren tror, at jeg kører på flere skærme

Hej

Jeg har et meget irriterende problem, som jeg ikke kan finde løsningen på.

Jeg har en bærbar, en dock og en skærm. Bærbaren er slået sammen og sidder i docken - men når jeg tænder computeren tror den, at jeg kører med 2 skærme, hvorfor den åbner programmer med mm. udenfor "den korrekte skærm". Dette kan både være i højre og venstre side.

Jeg har ledt og søgt, men jeg kan ikke finde stedet, hvor det er muligt at slå dette fra.

Er der en, der kan hjælpe mig lidt på vej? :)

Mvh.
Avatar billede claes57 Ekspert
13. august 2017 - 08:33 #1
win10 - højreklik på skrivebordet, vælg Skærmindstillinger, scroll ned til Flere skærme - og vælg Vis kun på 1 eller 2 (på min er det 2, der er den eksterne skærm, som bruges)
Avatar billede poko1 Ekspert
13. august 2017 - 09:10 #2
win10 tryk på Windows tasten + P og vælg kun PC - Skærm.
Avatar billede poko1 Ekspert
13. august 2017 - 09:14 #3
kun PC - Skærm. Eller kun anden Skærm
Ps. Man skal huske man kan ikke redigere her på siden når man har valgt OK.
13. august 2017 - 09:23 #4
Helt perfekt - Mange tak for hjælpen :)