Avatar billede zmartodk Juniormester
14. august 2017 - 02:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WordPress: TwentySeven Mobil-menu

Hej
Jeg har en lille wordpress side (www.festloeven.dk) , bygget med på TwentySeven child-tema.

Men er meget lidt glad for menu-udseende / struktur, som vises på siden når man går ind på den via mobil (iOS/android)

Findes der et Plugin, som man kan lave en "kønnere", og mere brugervenlig menu ?
På forhånd tak,
Avatar billede zmartodk Juniormester
14. august 2017 - 03:00 #1
Beklager: Tema'et er naturligvis TwentyTwelve
Avatar billede stjans Guru
14. august 2017 - 15:37 #2
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
15. august 2017 - 08:53 #3
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede MartinW96 Novice
15. september 2017 - 11:20 #4
Jeg har på http://byic.dk/ brugt 'Mega-menu' som jeg synes fungerer godt både på mobil og web med mange muligheder :-)
Avatar billede zmartodk Juniormester
15. september 2017 - 19:48 #5
Hej.
Tak for svarene.
Fik for nogen tid siden installeret "Responsive Menu" - som fungerer rigtig fint.