Avatar billede klas Juniormester
16. august 2017 - 10:12 Der er 1 kommentar

hvilket grafikkort til billig børne pc?

Hejsa,

Jeg har sat en ældre pc op i børneværelset - Det er en kontor pc med fin processor og 2 gb ram på windows 10 - Men den mangler et graffikkort for at kunne trække mindre 3d spil ordentligt..

Hvis man vil have et (gerne brugt) til et par hundrede kroner - Hvad skal man så kigge efter? syntes kun jeg kan finde test og sammenligninger af de dyrere grafikkort.
Avatar billede Slettet bruger
16. august 2017 - 12:44 #1
2 gb ram - det er for lidt ganske enkelt. vil du spille på den skal den helst have 8 gb.
i den blå avis, hvis du kigger på grafikkort, der bør du ku finde et gtx 880 og opefter - disse vil sagtens ku trække spil.

men du skal have mere ram!