Avatar billede Line Praktikant
18. august 2017 - 09:21 Der er 2 kommentarer

Hvordan overføre kontakter fra iphone til gl.dags telefon?

Hej!

Jeg vil skifte fra iphone til en helt normal gammel nokia. Der ikke har internetforbindelse.
Derfor er jeg nysgerrig på, om der måtte findes en smart måde at overføre sine kontakter - der ellers jo ligger på icloud -  til simkortet og dermed den nye telefon, på?

Alternativt må man jo gå til værks som i nullerne, og skrive dem alle manuelt over.

Nogen der har et fif?

På forhånd tak!

Line
Avatar billede INK Ekspert
18. august 2017 - 09:56 #1
Du kan synkronisere dine kontakter med eksempelvis iCloud eller Google. Fra Google kan du eksportere til en fil, der kan indlæses på en gammeldags telefon. Vær dog opmærksom på, at en gammel Nokia måske kun kan gemme ét telefonnummer pr. person og i øvrigt ikke gemme alle e-mailadresser, vejnavne, fødselsdage osv.

Har du et program til din pc, der kan tilsluttes din Nokia, så kan du skrive direkte på PC og så overføre til Nokia. Det ender nok med den manuelle metode ;-)
Avatar billede claes57 Ekspert
18. august 2017 - 10:06 #2
jeg brugte i sin tid PC Suite til Nokia
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=51237
du skal have et kabel fra nokia til usb-port på pc