nfssister Forsker
18. august 2017 - 21:39 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Mangler mit registreringsnummer

Hej Eksperter

Jeg har Summa Summarum som jeg bruger meget lidt, dog nok til at jeg nødt til at have en købe udgave. Men da jeg ikke skal bruge dette mere fra den 31/12-17, så er jeg ikke interesseret i at opgradere til Summa Summarum 4 eller andet pt.

Men jeg har fået ny PC, har installeret programmet og flytte alle mine filer over. Men nu beder den om mit registreringsnummer, og Visma support kan ikke hjælpe mig. De påstår at efter de har overtaget efter summa, så har de ikke fået licens oplysninger med fra de gamle kunder.

Kan man på nogen som helst måde se sin registrerings oplysninger noget steder, lovligt som ulovligt. For er godt gal i skralden over at det ikke kan oplyses, da det er købt og betalt.

Det er en Summa Summarum 3 Professionel
ebea Ekspert
18. august 2017 - 21:49 #1
Umiddelbart, ville jeg da kontakte Visma igen, og spørge endnu engang! Det er da næsten helt sikkert, at de har fået oplysninger med, fra tidligere kundeforhold omkring registreringer. Så måske du har haft fat i en person, som ikke helt havde styr på det han svarede på (ikke usædvanligt)!
nfssister Forsker
18. august 2017 - 22:04 #2
Der er snakket med dem 4 gange - og jeg har også 2 kunder der ikke kan få til deres version 3. Pudsigt nok kan vi købe en ny 4 - selvom de ved vi skifter til deres economic løsning den 1/1-18.
Men hvis der er nogle der har den mindste ide om hvor man måske kan se sin licens ?
milter Ekspert
18. august 2017 - 22:30 #3
Prøv at kigge på linket herunder, måske især kommentarerne fra karsten_madsen, 31. juli 2013 - 20:59 og  01. august 2013 - 10:18

https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/984020
karsten_madsen Juniormester
19. august 2017 - 06:16 #4
De ligger i reg.dB. under hkcu software stone's start (cirka)
karsten_madsen Juniormester
19. august 2017 - 08:32 #5
Hvis der er nogen som har bøvl med summasummarum, så vil jeg lige sige at jeg har været cert. forhandler af summasummarum siden 2003 og kender de fleste kneb (også de lidt mere uldne)
Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links

Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester





Premium
Test: Kæmpestort gaming-headset er perfekt til dine lange Teams-møder - men har også nogle besværligheder
Længe før vi andre blev slået hjem til hjemmekontorets endeløse webmøder har gamerne gennemskuet behovet for komfortabelt grej. Så vi tog danske EPOS top gamingheadset med på arbejde. Læs testen her.
Computerworld
Biden sender skjult besked til kode-folket: "Hvis du læser dette, har vi brug for din hjælp”
En stående invitation er blevet opdaget i kildekoden på Det Hvide Hus' hjemmeside. Men den er kun til de eksperter, der selv kan finde den.
CIO
Podcast: Hos Viking Life-Saving Equipment er it gået fra at være backend til at være noget, som kunderne spørger aktivt efter
Podcast, The Digital Edge: Viking leverer en stadig større del af deres produkt som en tjeneste. Som en del af tjenesten tager Viking ansvar for sikkerheden ved at levere, dokumentere og vedligeholde det nødvendige sikkerhedsudstyr. Hør hvordan Henrik Balslev senior digital director hos Viking har løftet den opgave.
White paper
Sådan outsourcer du effektivt – og undgår fælderne
Nogle outsourcer for at minimere omkostningsniveauet, andre for at skaffe ressourcer og spidskompetencer, der er svære at skaffe lokalt – eller af en helt tredje årsag. Der er dog talrige forhold, der er gode at afdække, før man overhovedet begynder at lede en outsourcingudbyder. Man skal klarlægge egne projektbehov samt de spørgsmål og krav, man vil stille samt indsamle viden og erfaringer om, hvordan samarbejdet indledes, drives og styres optimalt. Dertil skal man kende til de hyppigste faldgruber, der kan få et ellers lovende outsourcingsamarbejde til at køre i grøften.