Avatar billede kichwa Nybegynder
31. juli 2013 - 19:32 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

version 2.7.13

Hej
Er ved at flytte summasummarum version 2.7.13 over på anden maskine men kan ikke finde mit registrerings nummer.
Har prøvet ved visma avendo men desværre kunne de ikke hjælpe, for gammelt siger de men det fungere fint til vores brug.
Avatar billede ottobp Novice
31. juli 2013 - 20:09 #1
hvor  har  du  købt  den  oprindelig    Hos  Stoneware  online  eller    hos  en  forhandler  ?????

du  har  fået  en  faktura  fra Stoneware    hvor    licensnr.  er  anført

eller  du  har  fået  licenskoden  fra  din  lokale  forhandler

så  rod  lidt  efter  det
Avatar billede kichwa Nybegynder
31. juli 2013 - 20:22 #2
Det er købt hos forhandler men reg nummer sad i mappen med bilag som er destrueret fordi de var over 5 år gammel.
Men har været alt igennem for en sikkerheds skyld
Avatar billede ottobp Novice
31. juli 2013 - 20:28 #3
har  du  den  kørende  aktiv  på  en  oprindelig  pc  ???

der  findes  et  freeware program  eeet  eller  andet  sted  som  man  kan  bruge  til  at  vise  de  der  stjerner  som  står  i  ruden  på  en  registreret  udgave
Avatar billede kichwa Nybegynder
31. juli 2013 - 20:34 #4
JA der er stadig kørende på oprindelig maskine.
Har prøvet at søge efter sådan et program dog uden held.
Avatar billede ottobp Novice
31. juli 2013 - 20:45 #5
ring  til  mig    på  2066 4283

måske  jeg  har  et  råd  til  dig
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
31. juli 2013 - 20:59 #6
Refistreribgsdatabasen
Hkcu/software/Stones software/start
Heri ligger alle registreringsinfo
Både reg.navn og reg.kode.

Skift roligt.
Husk dog en installationskopi af summasummarum først
Ellers sig til

Mvh Karsten Madsen / AlsIT
Certificeret summasummarum forhandler
Avatar billede kichwa Nybegynder
31. juli 2013 - 21:03 #7
Tak til begge.
Prøver en af det kommende dage og giver svar eller spørger igen :)
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
01. august 2013 - 10:18 #8
Jeg skrev det i går fra min telefon:

I registreringsdatabase kan du under

HKCU\Software\Stones Software\SummaPro\Start finde nøglerne
RegNavn
RegNr
Det er de to du bruger til registrering af din SummaSummarum (version 3.80 og tidligere)

Fra version 3.81 og senere er det filen summalic.ini som ligger i din brugermappe i summasummarummappen.
Her sammenlignes
LicenseKey med CustomerNo og OrgNo
Avatar billede kichwa Nybegynder
14. august 2013 - 20:39 #9
Hej karsten

Langt om længe fik jeg det prøvet af og det lykkes. Men summa vil ikke tage imod navn og reg nummer. Siger regi omplysninger ikke er korrekte og det er vigtig at skrive nøjagtige oplysninger.
Skriver det jeg finder i reg data basen ??

Skylder dig point :)
Avatar billede kichwa Nybegynder
14. august 2013 - 21:20 #10
har fået det til at køre. Endnu engang mange tak