Avatar billede Korny Praktikant
19. august 2017 - 17:08 Der er 3 kommentarer

CS:GO FPS/ping spørgsmål

Hey eksperter.

Jeg har et spørgsmål angående min FPS i CS:GO. Jeg føler, med de dele som jeg har i min computer, at jeg burde have en højere og ikke mindst mere stabil FPS. Jeg har taget med i overvejelserne, at nogle maps kræver mere, og derfor har lavere FPS end andre, men synes min FPS svinger meget med sådan 50-70+/- fra 350-250, nogle gange helt ned på under 200. Min CPU har jeg sat til at være i turbomode.

Så hvis i har nogle ting jeg kan gøre, for at forbedre min FPS, ville det være fantastisk, eller om i kan fortælle mig, at min FPS ikke burde være højere/ mere stabil.

Desuden har jeg også lidt problemer med min ping, som nogle gange svinger med 6+/-, hvilket gør at jeg lagger, jeg bruger trådløst, da jeg ikke har mulighed for at bruge Ethernet. Har en trådløs adapter, og har lige fået en ny router, som er blevet sat til at være verdens anden bedste router i verden for pengene.

Specs:
Corsair VS650, 650W PSU
Intel Core i5-6600K Skylake Processor
MSI Z170-A Pro, Socket-1151
Crucial DDR4 2133MHz 16GB
ASUS GeForce GTX 1070 DUAL OC
Kingston SSDNow UV400 240GB SSD
Noctua NH-D15S CPU Køler
Standard 500GB HDD

Trådløs internet adapter:
ASUS PCE-AC56 AC1300 Trådløs Adapter

På forhånd tak for hjælpen!
Avatar billede Xoppi Praktikant
19. august 2017 - 17:30 #1
Det med din ping er enten at der er for mange på dit net eller også er det skrald. Hvis du ikke er tilfreds med din fps så kig på dine video indstillinger ingame :D
Avatar billede Carnac Forsker
21. august 2017 - 19:38 #2
FPS på omkring 200 er sgu da udmærket i CSGO.

Hvis du har 60 Hz skærm burde det være nok.

Tror kun det er hvis du har 144 Hz skærm, at du kan mærke forskel ved at have 300 fps.
Avatar billede Carnac Forsker
21. august 2017 - 19:40 #3
For folk med ping på 50-70 kører CSGO som regel udmærket. så de +/- 6 i ping burde ikke gøre den store forskel.

Er din ping 200 er det nok ligemeget om den er 200 eller 206. Og er din ping 15, så er det også ligemeget om den er 15 eller 21.