Avatar billede rasmuso Seniormester
22. august 2017 - 06:42 Der er 1 løsning

X-Zite 36V cykel død

Har en "T Hansen" elcykel X-Zite 36V, hvor motoren ikke vil trække/køre.
styreboksen samt displayet er udskiftet, der er 36V samt 5V til stede, alle funktioner og lamper i displayet virker, når jeg måler på de tre "tykke" ledninger til motoren er der ingen spænding når jeg trykker på "Walk", når jeg måler på motoren og drejer hjulet, kommer der lidt spænding på alle tre "tykke" ledninger fra motoren (med slukket elektronik).
håber på nogle gode ideer!?
Avatar billede rasmuso Seniormester
31. marts 2018 - 11:11 #1
Lukker!
Ej repareret!