Avatar billede Merete3 Novice
22. august 2017 - 15:10 Der er 5 kommentarer

Docking station til Sony Xperia M?

Hej med jer!

Jeg har googlet og googlet, men har simpelthen ikke været i stand til at finde en bord-oplader (docking station) til min Sony Xperia M på nogle danske netbutikker. Der findes jo masser af docking stationer til Sony-mobiler, men ingen af dem ser ud til at kunne bruges til Xperia M. Har jeg virkelig en SÅ håbløs mobil?

Hjælp modtages med stor taknemlighed :-)

Mvh.
Merete
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. august 2017 - 16:10 #1
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. august 2017 - 16:19 #2
Ellers er det bare at google "charge dock android". Findes sikkert en masse.
Avatar billede Merete3 Novice
22. august 2017 - 16:31 #3
Tak for tippet! Jeg glemte at skrive, at finten med Sony Xperia M er, at laderen ikke går ind forneden på telefonen, men i øverste venstre hjørne af den. Derfor passer den ikke med de der universelle, som kræver, at der kan gå et stik ind forneden i telefonen.
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. august 2017 - 16:34 #4
Smart design :(
Avatar billede Merete3 Novice
22. august 2017 - 16:40 #5
Meget :-(