Avatar billede Per Bargmann Praktikant
22. august 2017 - 17:53 Der er 4 kommentarer

Hvordan overfører jeg apps fra gl. tab til ny tab

Jeg er lykkedes med at overføre data mellem de to tablets, men mangler at få 67 apps overført. Jeg har prøvet med shareit, men det virker noget kompliceret og der bliver angivet to forskellige hotspots på tabletterne. De kan kan godt se hinanden men jeg kan ikke etablere en forbindelse. Er der måske en anden mulighed? Cloneit dur ikke, idet den ene tablet ikke understøtter denne app!!
Venter spændt på et godt svar!
Avatar billede Per Bargmann Praktikant
22. august 2017 - 17:54 #1
glemte an anføre at der er tale om ANDROID
Avatar billede INK Ekspert
22. august 2017 - 18:07 #2
Formoder dine apps er "købt" i Googles App Store. Hvis du anvender samme Google konto på de to tabletter kan du vel bare downloade igen?
Avatar billede Slettet bruger
22. august 2017 - 18:57 #3
man overfører ikke gamle apps til ny tlf, man installerere dem igen - ligeledes kan man hekler ikke bare kopiere programmer i windows til ny computer. de skal installeres.
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2017 - 09:53 #4
enig med geninstallationen - hvis du åbner playbutikken, kan du se "mine apps" - hvor du bare kan installere dem igen.
ellers kan du også side på en pc, åbne google - log på og find playbutikken - der kan du også gennemgå dine apps, og så vælge at installere dem derfra (efter min erfaring går det hurtigere på denne måde - du skyder bare apps til din tlf/tablet, og så bliver de installeret når dimsen bliver tændt og er på nettet)