Avatar billede frem-ad Professor
29. august 2017 - 07:35 Der er 2 kommentarer

A5 på begge sider af a4

Hej
jeg har en 2 siddet a5 som en flyer, der skal udskrives på begge sider. men jeg kan nemmeste komme til og udskrive dem på a4. Og der vil jeg jo gerne have 2 på vær hvor side 2 er på bagsiden og så skær dem bagefter. Hvordan gør jeg det??
Avatar billede poko1 Ekspert
29. august 2017 - 08:33 #1
1. Liggende delt Dokument m.side 1. på begge halvdele
2. Liggende delt Dokument m.side 2. på begge halvdele
Vælg udskriv på begge sider! Elle vend dokument1. i printer og udskriv side 2.
Avatar billede frem-ad Professor
29. august 2017 - 10:57 #2
Jeg forstår det ikke helt. Hvis det er inde i udskrift opsætning så kommer billeder og tekst ikke til og følges ad og så bliver der ikke to 2 udskrifter