Avatar billede Silke8 Praktikant
30. august 2017 - 15:09 Der er 4 kommentarer

Opdatering af mine forældede drivere

Jeg har 3 forældede drivere. Hvordan får jeg opdateret dem? på den nemmeste måde.
Jeg har Norton.

Venlig hilsen
Kirsten Møller
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. august 2017 - 15:22 #1
"Norton" er et gammelt gammelt navn, der i dag hører under virksomheden Symantec. Jeg er ikke lige sikker på hvorfor du mener det er relelvant?

Det er der imod hvilket operativsystem du kører, hvilken PC du har (mærke/model), samt hvilken hardware du mangler drivere til (navn på hardware - evt. deres hardware ID).

Uden det, kan vi kun komme med generelle vejledninger, som næppe bringer dig videre.
Avatar billede Silke8 Praktikant
30. august 2017 - 15:44 #2
Hej Ole jeg skriver at jeg har Norton, fordi den kasserede Simpe driver updater.
Jeg kører med windows - min pc er en Medion - jeg ved ikke så meget om det.
Kan du hjælpe mig på disse få oplysninger?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. august 2017 - 15:52 #3
Det er vigtigt hvilken version af windovs du kører for at få de rigtige drivere.
Prøv at gå i søg og skriv følgende
Winver
Så får vi det rigtige system
Har den ud over Medion også en model betegnelse?
Har du tjekket om du kan opdatere fra enhedshåndtering?
Du skriver enhedshåndtering i søg
Avatar billede ole_madsen Ekspert
30. august 2017 - 15:55 #4
Som tilføjelse til ovenstående - de fleste maskiner kører udemærket med ældre drivere. Hvis ikke du har et problem du skal løse, er der ingen grund til at opdatere dine drivere, selv om et eller andet program mener de er forældede.