Avatar billede Anne-Mette Praktikant
30. august 2017 - 17:26 Der er 5 kommentarer

wkscli.dll mangler

Hej,
Jeg får denne fejlmeddelelse: "wkscli.dll mangler". Nogen der ved, hvordan man löser dette problem? Eller hvilket program, som er sikkert, som man kan downloade for at fixe det?
Mvh Anne-Mette
Avatar billede poko1 Ekspert
30. august 2017 - 17:34 #1
Hvilke Windows kører du Win-7 Win-8 Win-10?
Avatar billede Anne-Mette Praktikant
30. august 2017 - 17:43 #2
Jeg körer Win-8.
Avatar billede poko1 Ekspert
30. august 2017 - 18:00 #3
Prøv at køre Comandoprompt som Administrator og skriv    sfc /scannow
Du kan bare kopiere og sætte kommandoen ind.
Avatar billede Anne-Mette Praktikant
30. august 2017 - 18:40 #4
Tusinde tak for forslaget men så får jeg flg. meddelelse: "Windows Resource Protection could not perform the requested operation" efter at 74% er scannet.
Avatar billede poko1 Ekspert
30. august 2017 - 18:52 #5
Så prøv at sætte din Installations DVD I og kør en reparation.